Viața Liberă
Leaderboard DevBrains

Breaking

Contribuţii variabile pentru accidente şi boli profesionale

Cotele de contribuţii datorate de angajatori, în funcţie de clasa de risc, potrivit Legii nr. 346/2002 privind asigurarea pentru accidente de muncă şi boli profesionale, se stabilesc, începând din ianuarie 2009, de la 0,15 la sută la 0,85 la sută. Procentul se aplică asupra veniturilor brute realizate lunar (în funcţie de anumite condiţii specifice fiecărui angajator).

Evaluează articolul
Fii primul care votează
AS

Articole înrudite

0 comentarii

Lasă un comentariu

Utilizatorul este singurul responsabil de conținutul mesajelor pe care le postează și își asumă toate consecințele.

ATENȚIE: Comentariile nu se publică automat, vor fi moderate. Mesajele care conțin cuvinte obscene, anunțuri publicitare, atacuri la persoană, jigniri, amenințări și cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislația în vigoare.

Prin comentariul meu sunt implicit de acord cu politica de confidențialitate conform regulamentului GDPR și cu Termenii și condițiile de utilizare ale site-ului.