Viața Liberă
Leaderboard DevBrains

Valoarea TICHETELOR DE MASĂ poate urca la 15 lei, dacă vor angajatorii


Angajatorii care le acordă salariaţilor şi tichete de masă pot mări valoarea acestor bonuri până la maximum 15 lei (faţă de 9,5 lei) pentru ziua lucrătoare, potrivit Legii nr. 218/2016, care a intrat în vigoare la 1 decembrie. Angajatorii nu vor fi obligaţi să acorde tichete cu noua valoare maximă (15 lei), ci doar să se încadreze în ea, deci pot rămâne şi la valoarea de 9,5 lei. Potrivit legii, tichetele de masă sunt emise pe suport de hârtie sau în format electronic şi sunt destinate exclusiv alocaţiei individuale de hrană, consturile acestora fiind suportate integral de angajator. CLICK AICI PENTRU MAI MULTE DETALII

Evaluează articolul
Fii primul care votează
VL

Articole înrudite

0 comentarii

Lasă un comentariu

Utilizatorul este singurul responsabil de conținutul mesajelor pe care le postează și își asumă toate consecințele.

ATENȚIE: Comentariile nu se publică automat, vor fi moderate. Mesajele care conțin cuvinte obscene, anunțuri publicitare, atacuri la persoană, jigniri, amenințări și cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislația în vigoare.

Prin comentariul meu sunt implicit de acord cu politica de confidențialitate conform regulamentului GDPR și cu Termenii și condițiile de utilizare ale site-ului.